چاپ لفاف دستمال کاغذی

چاپ دستمال کاغذی

تولید و چاپ:

انواع لفاف های دستمال اقتصادی و دستمال (چاپ لفاف دستمال کاغذی) دوقلو و چهار قلو توالت وحوله ای با چاپ فلکسو همراه با پاکت و پرفراژبصورت بغل دوخت وکف کاست جهت تیشوهای ۲۰۰.۱۰۰.و۴۰۰ و۵۰۰برگ دولا وتک لا همراه باچاپ تومپلات پوششی از یک تا ۴رنگ با حداقل سفارش۱۰۰کیلو به بالابا طراحی های مختلف با برند شما وساخت کلیشه وهمچنین چاپ ۶ رنگ با دستگاه چاپ سیلندر مرکزی از ۵۰۰کیلو به بالا با کمترین قیمت وبهترین کیفیت درهمه ابعاددرکوتاهترین زمان ممکن وارسال به سراسر کشور

لفاف های مورد استفاده در بسیاری از صنایع از جنس نایلونی می باشند.این لفاف ها در انواع گوناگون از متریال ها موجود هستند و بنا به در خواست مشتری و نوع محصول چاپ و عرضه می شوند که دارای خاصیت بهداشتی نیز می باشند.لفاف های نایلونی توسط دستگاه های چاپ رول مانند فلکسو،گراور و…. چاپ می شوند که سیستم چاپی آنها با چاپ افست متفاوت است.

چاپ لفاف در دو نوع نایلونی و کاغذی انجام می شود که ما در مجموعه خود توانایی چاپ لفاف کاغذی را داریم و به طور تخصصی چاپ لفاف بسته بندی کاغذ A4 را انجام میدهیم.

یکی از بسته بندی هایی که طی سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته است چاپ لفاف کاغذی می باشد.لفاف نوعی از بسته بندی می باشد که برای محصولات مختلف به کار می رود که عموما از محصول در برابر فشار،له شدن و ضربه و….محافظت می کند.

تولید و چاپ نایلون دستمال کاغذی
نوع جنس پلی اتیلن درجه یک بدون کربنات و ضایعات میباشد. چاپ لفاف دستمال کاغذی
وزن هر عدد زیر 4گرم میباشد و در کیلو حدود 260عدد تحویل میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی