لفاف دستمال کاغذی

لفاف دستمال کاغذی

فرازپلاستیک تولید کننده و چاپ انواع لفاف دستمال کاغذی در کشور می‌باشد که می‌تواند کلیه نیازهای تولیدکنندگان محصولات سلولوزی را تامین کند.

لفاف دستمال کاغذی

به بسته بندی خود دستمال سلولزی با پلاستیک ، نايلون اقتصادی دستمال کاغذي می گویند، زیرا با استفاده از پلاستیک به جای کارتن هزینه پایین تر می آید از همین رو با بسته بندی دستمال با نایلون را اقتصادی می گویند.

مواد اولیه لفاف های دستمال کاغذی به گونه ای تولید میشود که کمترین ضخامت را داشته و بسیار شفاف است وبا جنس opp برابری می کند با این تفاوت که قیمت بسیار مناسب تری دارد . همچنین دوخت پذیری بالا جهت بغل دوخت یا پاکت شدن را داراست .

دستمال کاغذی

چاپ لفاف و نایلون دستمال کاغذی یکبارمصرف

 

در بیشتر موارد بسته بندی دستمال کاغذی توالت را به صورت دو قلو یا چند قلو انجام می دهند، که نیازمند لفاف خوب و باکیفیت جهت ارائه به مشتریان می‌باشد و این موضوع فروش آن محصول سلولوزی را بسیار بالا می‌برد.

لفاف چیست؟

لفاف ، بسته بندی منعطفی است که برای محصولات مواد غذایی ، سلولزی ، بهداشتی ، شیمیایی … استفاده میگردد و میتواند به درخواست تأمین کننده به صورت رول یا دوخت شده تولید گردد.
از مزایای استفاده از لفاف میتوان به چاپ پذیر بودن بالا ، قیمت مناسب ، وزن کمتر و ماندگاری بالا اشاره کرد.

مشتریان لفاف، دستمال کاغذی به دو صورت این نوع نایلون را سفارش می دهند یا به صورت دوخت شده یا به صورت طاقه ای یا همان رولی که اگر بدون دوخت سفارش داده شود ، دوخت باید داخل خود کارخانه مشتری و توسط ماشین آلات ایشان انجام شود.

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه‌ی اینستاگرام دنبال کنید.

اگه مایل به ثبت سفارش محصولات هستید حتما با کارشناسان ما جهت تولید لفاف و نایلون مواد سلولوزی و چاپ نایلون دستمال کاغذی تماس بگیرید.

تولید لفاف دستمال کاغذی

لفاف سلولزی با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی